fredag 20 augusti 2010

Bilder från Shakespeare & Co




9 kommentarer:

Hanneles bok-paradis sa...

roligt att få se

Ingrid sa...

Jag blir bara sååå avundsjuk.... tänk att få botansera bland de hyllorna...

Fru E sa...

Jag var där i våras men har inte fått upp några bilder än.. Jag tog också ett kort på handfatet, tyckte det var så häftigt - mitt bland alla böcker!

Calliope sa...

Åh, nu längtar jag tillbaka! Har besökt bokhandeln båda gångerna jag varit i Paris och gillar den skarpt. De kombinerar en unik miljö med ett schysst urval och en alldeles speciell stämning. Andra gången vi var där var det precis som du tänkte dig i ditt förra inlägg; det regnade iskall småspik och vi sprang in i bokvärmen. Härligt!

snowflake sa...

Så veckert!

Jenny B sa...

Vilka fina bilder, inbjudande och inspirerande! Tack för det.

Holly Hock sa...

"Shakespeare & Company" är verkligen lite av ett Mecca för bokälskare. Jag undrar vilka fler sådana ställen det finns i världen? Hmm, John Sandoe i London tycker jag kvalificerar sig. Har ni fler förslag? /Therese

Hermia Says sa...

Härligt du varit där nu! Låter som en jättefin resa.

Holly Hock sa...

Den levde verkligen upp till alla mina förväntningar! Jättehärligt! /Therese