torsdag 7 maj 2009

Död dator + Äntligen Umeå!

Vi har datatrubbel hemma, dvs den fungerar inte alls, utan är ivägskickad för upplivningsförsök. Detta har medfört att jag inte har kunnat blogga på hur länge som helst, men idag lyckades jag låna en annan dator och blogga av mig lite!

(För jag har ju inte slutat läsa bara för att jag inte kunnat blogga)

Jag vet egentligen inte hur det gick till, men på något sätt har jag lyckats få till en Umeå-resa om några veckor. Jag tror bara jag har varit så långt norrut en gång förrut i hela mitt liv, så det hör verkligen inte till vanligheten. Hursomhelst så ser jag mycket framemot resan och naturligtvis ska jag besöka bokcafé Pilgatan. Det kommer att bli jättekul!

6 kommentarer:

Ingrid sa...

Jag har saknat dig! Hoppas att du snart får ordning på datorn!

Holly Hock sa...

Hej Ingrid!
Jo, nu är datorn hemma och frisk igen, så nu kan jag återkomma till bloggandet. Måste erkänna att det känts ganska passivt att "bara" läsa och ibland kommentera andras bloggar och inte blogga själv. /Therese

Din Bokkompis sa...

Hoppas du har fått eller får ett litet bokpaket här i dagarna =)

Holly Hock sa...

Japp, paketet kom igår. Utmärkt, som vanligt! Bloggar om det ikväll. /Therese

snowflake sa...

Det bli kul att se vad du tycker om Pilgatan!
Gillar du konst så finns Skulpturparken ute på Umedalen, gillar du fika så finns Kafé Station vid Rådhusparken ner mot älven, eller ett som heter Scmäck på gågatan mot E4 till.

Holly Hock sa...

Tack så jättemycket för tipsen, Snowflake. Jag ser verkligen fram emot mitt Umeå-besök. Och extra nöjd är jag att jag lyckats kombinera jobb + eget intresse. /Therese