onsdag 3 december 2008

Jag har blivit utmanad

Jag har blivit utmanad och ska svara så gott jag kan.
Reglerna är:
Publicera reglerna på din blogg.
Svara på sex 8-sakerna.
Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram:
Jag ser inte jättemycket på tv, hinner helt enkelt inte, men jag tycker om:
Desperate Housewives
Bonde söker fru
Idol
Stjärnor på is
Babel

8 saker jag gjorde igår:
Jag var hemma och tog hand om mina barn som var sjuka. Städade och fixade i stallet, läste, precis som vanligt.

8 saker jag ser fram emot:
Framförallt - jul - och jullov!

8 favoritrestauranger:
De jag helst besöker här hemma i Skövde är Mangos och Sand, helt sagolikt gott på båda ställena. För att fika går jag gärna till Rådhuset eller Gräddhyllan (där jag förresten också gärna äter, de har riktigt fin salladsbuffé och bra dagens). För ett tag sen hade vi dessutom restaurang Fuegos som var en riktig favorit, men de stängde igen. Synd!

8 saker på min önskelista:
Min önskelista är betydligt längre än så! Naturligtvis massa böcker och pryttlar till hästarna, men också en läshörna.

8 personer jag utmanar:
Många har ju redan blivit utmanade, men jag passar på att utmana en kompis till mig, Bambie shots.

1 kommentar:

Bambie sa...

nu har jag gjort utmaningen