söndag 20 mars 2011

En Solig Söndag




















Här satt jag idag och läste och myste. Äntligen börjar influensan ge med sig, intalar jag mig själv, och jag kan få mitt liv tillbaka. Och vad mycket det händer medan en annan snyter sig! Massor av inlägg jag vill läsa, Murakamis Fågelboken i Bokcirkeln i P1, Formas bokbloggarpris, tyska författare till bokmässan, bokprat och författarbesök. Massor!

Läst har jag naturligtvis gjort, trots sjuka. I solen i helgen har jag växlat mellan Fågelboken och Sarah Blakes utmärkta The Postmistress. Olika, men ack så bra båda två.
 

5 kommentarer:

Den besatta sa...

Välkommen tillbaka!

Hermia Says sa...

Skönt du är på banan igen!

Metta Karlsson sa...

Åhå, har du köpt biljett till Torgny Lindgren? Glömde fråga det igår :)

Holly Hock sa...

Tackar, tackar! Jag känner mig bättre idag faktiskt.
BöckerX3: Ja, gjorde precis idag. Ska du dit också?
/Therese

Metta Karlsson sa...

ja, jag köpte biljett i söndags :)