torsdag 15 januari 2009

Bokklubb x2

Ikväll träffades Sötåsenbokklubben, tyvärr utan mig. Boken som diskuteras är En halv gul sol, som jag tyckte om. Därför är det jättetråkigt att jag inte hade möjlighet att komma.

Däremot blir det spännande att höra imorgon vilken bok de valde till nästa gång.

Jag upptäckte idag att English Bookshop har startat en bokklubb där man kan prenumerera på en bok i månaden inom en egen vald genre. Avsluta prenumerationen när man vill och bara att skicka tillbaka om man inte vill läsa just den boken. Lätt som en plätt! Jag är med!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig bokhandel- den ska jag titta närmare på!

Anonym sa...

English Bookshop är verkligen super! Det ska bli jättekul med deras bokklubb och se vilka böcker man får. Hoppas min första bok kommer snart. Jag är nyfiken! /Therese