söndag 24 januari 2010

Kreativa bloggare

Jag har fått en utmärkelse av både Ingrid och Matilda. Jag tackar allra ödmjukast. Det är alltid roligt med uppskattning (speciellt i januari när mycket annat känns motigt).

När man fått den här utmärkelsen ska jag skicka den vidare till sju andra bloggar och berätta sju saker om mig själv. Jag kan omöjligt välja ut endast sju av de bloggar jag brukar läsa, så jag gör lite som jag vill och ger utmärkelsen till alla bloggar i min blogglista.

Dessutom ska man berätta sju saker om sig själv:


  1. Min första riktigt stora läsupplevelse efter jag själv lärt mig läsa var Den oändliga historien av Michael Ende.

  2. Jag avskyr allt som innebär att jag måste sjunga inför andra människor. Trots detta har jag sjungit svenska nationalsången solo inför en grupp japaner.

  3. Fast jag älskar språk tyckte jag det var dödligt tråkigt att läsa franska på universitetet.

  4. Jag har tre hästar som jag tränar akademisk ridkonst med.

  5. Jag kan äta hur mycket kladdkaka som helst.

  6. Sommaren är min bästa årstid. Jag är fruktansvärt frusen.

  7. Det var Malin Wollin som inspirerade mig att börja blogga.

Inga kommentarer: