tisdag 19 maj 2009

Pocket & Trix - tredje paketet

Det tredje sista paketet kom i förra veckan och här är innehållet.

Inte mindre än två böcker - Kärlekens arkitekt av Emilio Calderón och Jordens smartaste ord av Fredrik Lindström. Jättebra val, precis som vanligt! Jag känner inte till Calderón alls, men baksidestexten verkar lovande och Rom är ju alltid Rom. Fredrik Lindström är en favorit, så den ser jag fram emot att läsa i sommar i hängmattan.

Dessutom fick jag en fin hästig anteckningsbok och frön att så - superkul, den här tiden på året är det mycket trädgård i mitt huvud.

Tack så jättemycket min hemliga bokvän!!!




Så tänkte jag drista mig till att försöka gissa vem som varit min hemliga bokvän...

Jag har egentligen inte så många ledtrådar. Men jag vet att hon är lärare och jag tror att hon bor i Göteborg (chokladkaffet var köpt där). Utifrån de två kriterierna så tror jag att det är:
...Sofies Place!

2 kommentarer:

Sofie sa...

JAAAAaa!! det är Jag :) Vilken tur att du gillade paketen. Hoppas böckerna passar. Det ska bli kul att läsa vad du tycker om dem. Stor kram från kungälv

Holly Hock sa...

Tack så jättemycket återigen! Kul med en lärarkollega också. Kram, Therese