måndag 9 mars 2009

Min hemliga bokvän

Som jag säkert bloggat om tidigare är jag med i En bok om dagens bokbyte Pocket & Trix. Just nu är jag i full färd att plocka ihop det första bokpaketet till min hemliga bokvän. Jag tycker det blir riktigt bra, om jag får säga det själv. Jag tror faktiskt att jag har bestämt böcker för alla tre paketen, det blir liksom tema på flera olika sätt, det kommer bli så bra. Nu ska bara den första boken levereras hem till mig så jag kan få skicka iväg det första paketet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å nu är även ditt paket på ingång =) Det postades idag. Hoppas och håller tummarna på att det går vägen ;) Kör lite på tema jah med. Kram

Anonym sa...

Bambie: Aj då, anta utmaningen imorgon.

Anonym: Jag kommer närma mig brevlådan med spänning de närmsta dagarna.
/Therese