Krya på dig, men i övrigt ser ju bilden väldigt harmonisk ut! Själv sitter jag hemma och läser recensionsbok och ska just ta och koka mig en kopp té jag också :)
Tack alla! Kiwi kanske inte vore så dumt? Ja, det är bara näsan som rinner och inte ögonen. Tur det, då går det ju iallafall att uthärda förkylningen lite lättare. Nej, "Une gourmandise" har jag inte hemma. Är den bra? /Therese
Krya på dig, men i övrigt ser ju bilden väldigt harmonisk ut! Själv sitter jag hemma och läser recensionsbok och ska just ta och koka mig en kopp té jag också :)
SvaraRaderaVilken fin bild- muggen känner jag stort habegär inför... Krya på dig nu!
SvaraRaderakrya på dej,ät lite kiwi-frukt och sätt på radio..
SvaraRaderaFörhoppningsvis så hjälper både den fina muggen med te och den fina boken dig att bli frisk snart!
SvaraRaderaSkönt att du orkar läsa!
SvaraRaderakrya på dig!
Finns även une gourmandise på bordet?
Jan
Ja, att man får läsa hela dagen är ju en liten tröst. Krya på dig!
SvaraRaderaTack alla! Kiwi kanske inte vore så dumt? Ja, det är bara näsan som rinner och inte ögonen. Tur det, då går det ju iallafall att uthärda förkylningen lite lättare. Nej, "Une gourmandise" har jag inte hemma. Är den bra? /Therese
SvaraRaderaOm Barbery´s "Une gourmandise":
SvaraRaderaOsympatisk huvudperson men tänkvärt: Vad minns man (helst) på dödsbädden!? Så ja, jag gillade boken!/Jan